Alla inlägg under januari 2008

Av Fröken Kreativ - 29 januari 2008 14:01

Idag hände det något - jag skrev min presentation så vi får väl säga att jag är på G i alla fall.

Mitt bredband loggar ur mig titt som tätt så det är inte lätt att vara uppkopplad och få ro att skriva något.

Idag började jag med att baka bullar till semlor - mjölken tog slut så det blir till att göra inkråset en annan dag.

Vet inte riktigt hur och vad jag ska skriva om, har massor av tankar och funderingar men är lite osäker på hur jag ska formulera dessa i min blogg. 

Jag får väl helt enkelt pröva mig fram - rakt ur hjärtat säger en vän, skriv vad du tänker säger en annan. Jag tycker i alla fall att det skall vara något med substans!

Har egentligen massor av tid nu när jag är sjukskriven men jag blir lätt lite lat när ett sånt här tillfälle dyker upp, läser böcker, går kortare promenader. Ibland får jag stora rycket som idag då jag bakade och går igenom gamla mönster och slänger det mesta då mycket är omodernt.

Jag är annars en liten hamster och tänker att det där ska jag göra när jag får mer tid. Trots allt har jag insett i vuxen ålder (50+) att jag måste rensa i röran ( har faktiskt boken "Rensa i röran enligt Feng Shui" ).

Nu är det nog dags för kaffe och en nybakad semmelbulle utan inkrås!

Fröken Kreativ ( lite i alla fall ) 


p.s Skulle vilja haft en bild på en semla men jag har inte lärt mig hur jag får in den   

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards