Direktlänk till inlägg 8 juli 2008

Snart semester!

Av Fröken Kreativ - 8 juli 2008 18:54

... bara några dagar kvar

 Jag skulle vilja framkalla samma känsla som hos henne på bilden

  ..... fri och lycklig, men det är väl jag egentligen, eller?????


Semester med sol o bad men framförallt mycket avkoppling med

massor av böcker, umgås med nära och kära, upptäcka nya platser...

Gamla föräldrar måste man också hinna med...

.. och alla barn och barnbarn också....

Hur mycket tid finns det över för mig då???? 


Den här sommaren blir säker bra....som alla år tidigare

....BARA SOLEN KOMMER!


Fröken Kreativ  




 
 
Ingen bild

Syster M

12 augusti 2008 08:56

Men, det är ju DU som är SOLEN!

Du skiner på oss alla, förstås, och den värme som du delar med dig av tror jag också ger dig en hel del energi!

Jag tror vi är här för att ge!

Men, glöm inte bort att GE DIG SJÄLV TID också!

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Kreativ - 15 december 2008 18:56

Ja, det var det där med att komma igång. Hösten har varit tröttsam, hur mycket som helst att göra på jobbet och hemma si så där. Har flängt och farit mellan boplatserna och renoveringar på G på dem båda. Men nu i alla fall, lagom till jul, har jag 2...

Av Fröken Kreativ - 25 augusti 2008 20:03

....och inte blev det så mycket sol på semestern så nu har jag bokat flyg och hyrbil för 1 veckas sol i Italien ( och det ska det vara hela veckan lång ) denna gång blir det kusten mot Adriatiska havet och sen det vackra Toscana månne det vara vinskö...

Av Fröken Kreativ - 13 februari 2008 10:02

Av Fröken Kreativ - 3 februari 2008 18:21

Har åkt på magsjuka och känner mig allmänt trött och seg, var ändå ut en kortare promenad bara för att få lite luft  men framförallt så behöver jag ljuset den här mörka årstiden.   Ikväll blir det ett varmt och skönt bad med många ljus tända och avko...

Av Fröken Kreativ - 2 februari 2008 18:20

Glöm aldrig bort att Du är den viktigaste personen i Ditt liv .... och glömmer man får man påminna sig själv, om och om igen!     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards