Alla inlägg under augusti 2008

Av Fröken Kreativ - 25 augusti 2008 20:03

....och inte blev det så mycket sol på semestern

så nu har jag bokat flyg och hyrbil för 1 veckas sol i Italien

( och det ska det vara hela veckan lång )

denna gång blir det kusten mot Adriatiska havet

och sen det vackra Toscana

månne det vara vinskörd på G?

Det är något att längta till i september!


Nu håller jag på att planera en 3-veckors långresa i februari / mars nästa år, vart vet jag inte

har i alla fall börjat undersöka Västindien, öar utan amerikanare o tyskar

jag vill uppleva det genuina, pittoreska....finns sån´t idag?

Tips mottages tacksamt!

Martinique, St Lucia och ev St Maarten är på G just nu


sen är det inte helt fel att åka åt andra hållet..... som alla andra som drar

till Thailand..... och det vill jag egentligen inte

Då skulle det vara Japan och då blir det inte förrän i april när körsbärsträden står i full blom

....orkar jag vänta så länge

jag har alltid reseabstinens

....det sägs att jag har Vallonblod i mig

så en vandrare och sökare jag är!


Trött efter en heldag på jobbet

....och väckaren som ringde redan 04.50 imorse

tåget väntar inte på en!


Fröken Kreativ





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards